כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום שני, מאי 18, 2015

גלריה פחות מאלף



בגלריה "פחות מאלף" בפלורנטין מפרגנים לעבודות שלי ,  משמח מאד .

מתוך דף הפייסבוק שלהם .



צהריים טובים ושבוע נפלא לכל אוהבי האמנות!
נשמח לראות אתכם בין אורחינו בגלריה ״פחות מאלף״ ברחוב אברבאנל 60 ת"א ולהינות מאמנות ישראלית מקורית
ימים א-ה ושבת 10-20:00 || ביום שישי 10-16:00


בימים האחרונים השמש והגשם משחקים, וזה זמן טוב להציג לכם את הצלם המופלא נינו הרמן.. ולא, אלו אינם ציורים סמל ההבעה ‏‎smile‎‏
מתוך הטקסט הנהדר של ג'ניפר בלוך
בהתבוננות בצילומי הטבע האחרונים של נינו, אנו מבינים שהוא מחפש דבר אחר שאינו קיים בצילומי שכונות וצילומי הפורטרטים שלו. כל הצילומים נעשו דרך שמשה של אוטו בגשם. נינו מספר כי חיכה לגשם כפי שחקלאי מחכה לגשם. מזג האויר הגשום והאפור הפך להיות כלי בידי נינו, כלי של הטבע, בבואו לצלם טבע.
בצילומים ישנם דרגות שונות של טשטוש, לפי כמות הגשם, וכך נינו יוצר אפקט של הפשטה, ללא שימוש בתכנות עריכה או תכנות עיבודי צילום.
העובדה שצילומים אלה נעשו בחורף הגשום, הרי רק כך יכול נינו להגיע לאפקט הטשטוש ללא מניפולציה, בדרך טבעית לגמרי, מעביר אוירה שיש בה מלנכוליה אך יש בה גם תנועה, תזזיתיות. הדימוי מרצד, רוקד. במובן הזה יש קשר בין צילומי פלורנטין ודרום תל אביב לבין צילומי הנוף. נינו לא מוותר על הבעה של תנועה בצילומי הסטילס שלו. תנועה זה חיים, ויטאליות, ונינו, האוהב את החיים, מוצא את זה בתנועה. החיפוש של נינו את הפוקוס, את הפריים הנכון עבורו, באיזה מיקום ישב כתם הצבע במכלול הקומפוזיציוני, מדגיש את היחס הציורי שלו.
סדרת הטבע הנוכחית של נינו, היא סדרה חדשה יחסית, ומעניין לאן נינו יגיע בחיפושיו אחרי המפושט.

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
אברבאנל 60 ת"א
א-ה ושבת 10-20:00
שישי 10-16:00



‏‎Marlyn Vinig‎‏ : מתוך תערוכה חדשה של Nino Herman אבא של יאיר ז"ל, בן כתתי. התמונות של נינו משקפות נוף טבעי ואורבני והתמונה הזו היא פילטר מעניין להתבוננות בתנועה גם תחת המטר- הגשם או הדמעות. התערוכה מוצגת בגלריית פחות מאלף---:

‏‎Rafi Mann‎‏ :" הזדמנות נוספת לראות את יצירותיו המופלאות של ידידי היקר נינו הרמן.

כל תערוכה שלו היא חוויה ייחודית. אמנות הצילום, בביטויה המרתקים ביותר. אל תחמיצו."

יהודית קונפורטי: " כל מילה מדויקת וקולעת. אמנות נפלאה."

Rachel Komlosh Frohmann : " כמו ציור"

Boaz Pasternak "ראוי ראוי... "

Ruth Jaffe :" תודה - מסקרן ומהנה כאחד"

Shira Horesh :" כל הכבוד נינו יקר !!

Judith Akiva Gilor : "עוצמתי..."

‏‎Yael Gvirtz‎‏ :" הזמנה לתערוכה של נינו היקר, הרגיש, המאיר.

David Lasky :" צילומים מדהימים"

‏‎Moshe Lorberbaum Ogi‎‏ : "בואו. בואו. אני בטוח שלא תתחרטו ואולי אפילו תקנו."


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com